Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Buja | użytkownik

imię i nazwiskoPaweł Bujanowicz adresWrocław zarejestrowany25.08.2006 @15:29:34 ostatnio na stronie10.04.2012 @14:43:59



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu9519115
digarty70 komentarze1363 posty na forum13

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~madwoman    23.07.2007 @21:45:52
wiem, że poruszone.
wiem..
ale tak to jest jak w pośpiechu. 5min przed rozpoczęciem pokazu sztucznych ogni dowiedujesz sie, że będą.. a statyw w rozsypce.
_______
Dobre chwile dzisiejszego dnia są smutnymi wspomnieniami jutra. [Bob Marley]
~uriel1986    23.07.2007 @21:01:19
pisze o tym co widze. w tedy siedzenie na DA ma jakis sens. pozdrawiam i mam nadzieje ze pomoglem
_______
"Mówi sie, ze prawdziwa sztuka obroni sie sama. Ale nie przede mną..." W. Sikora

~trybix    23.07.2007 @20:50:50
Poobserwuje sobie Ciebie fajne fotki robisz gratuluje oka pozdrawiam
_______
Jestem optymistą. Bycie kimkolwiek innym, zapewne nic nie daje. ZAPRASZAM http://www.digart.pl/centrum/digarty.html
~nieokreslonaforma    20.07.2007 @12:21:27
~nieokreslonaforma    20.07.2007 @11:28:00
weeckend mamy
~nieokreslonaforma    20.07.2007 @11:14:17
~jakub1988    20.07.2007 @00:27:56
Roses, Hiszpania
~aisablri    16.07.2007 @00:03:23

mnie nie bylo. nadrabiam zaleglości
~kozbialek    13.07.2007 @19:36:39
przepalen tez sie da pozbyć whatever.. jako milośnikowi gor i tak mi sie strasnzie podoba..
~PoisonGirl666    12.07.2007 @22:50:15
hehehehehe mimo wszystko bardzo mnie cieszy, ze sie za mną stęskniłes :P
~PoisonGirl666    12.07.2007 @22:47:18
nie ma za co, oby tak dalej . Jaki ty miły jestes dawo Cię takiego nie "widziałam"
~miki88    12.07.2007 @16:09:37
ale ona nie robi sztucznej miny // czekam na efekty :D
~alicesick    11.07.2007 @08:56:21
to dobrze he he:D
masz ciekawą galerię, pozdrawiam
+KasiaGieron    10.07.2007 @14:27:30
~himself    08.07.2007 @09:46:11
Witaj, czern to las w cieniu, modelka na pierwszym planie oswietlona wraz z trawa, zmierzona ekspozycja z panny mlodej, nieodswietlila las - i wyszla czern, pozdrawiam
~OurImagination    06.07.2007 @00:28:13
dziękuję no i oczywiście dziękuję za regularne odwiedziny
~Zemun    05.07.2007 @23:21:27
Dzięki i pozdrawiam
~himself    05.07.2007 @22:43:28
z tym sepem to myslalem ale raczej nie pojade bo mialem wypadek samochodowy i juz 3 tydzien jest na warsztacie
~Beti16    01.07.2007 @23:29:47
z mojej strony na profesjonalizm nie liczyłabym - zbyt poczatkująca jestem :p
~himself    28.06.2007 @22:53:37
jasne, powiem co robilem
wszystko mam w zakresie +-2
ostrosc +0,9
kontrast +0,4
cienie +0,1
saturacja +0,1
swiatlo -0,2
expozycja 0,0
x3fill +0,1
mixer - barwa 0,0

Pozdrawiam
~himself    28.06.2007 @17:16:47
Lepsze swiatlo ? no cos ty, pierwsze promienie to najlepsze swiatlo wlasnie
~himself    28.06.2007 @17:12:48
buja: nie PS tylko do kadrowania i zmniejszania, moja matryca oddaje 100% barwy dla r G i B oraz 100% swiatla wiec nie siedze nad zdjeciami tylko wywoluje szybko raw zmiejszam foty i dodaje. Pozdrawiam
~doder    26.06.2007 @19:04:36
dzięki i pozdrawiam
~himself    24.06.2007 @13:10:32
czesc, niedaleko redzina :P
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 12 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt